<p style="text-align: justify;">
Iako slovenski kupci sada imaju više novca i više troše, ostaju racionalni, pokazuju to nalazi istraživanja iPROM-a i Valicon-a o navikama kupovanja slovenskih potrošača koji kupuju putem digitalnih medija.</p>
<p style="text-align: justify;">
Slovenci sve češće kupuju putem mobilnih telefona, a prije same kupovine dobro se raspitaju. Zadnjih godina mobilni telefoni postaju sve važniji u e-poslovanju pa tako i u kupovini te informiranju o kupovini.</p>
<p style="text-align: justify;">
iPROM i Valicon u svojim istraživanjima dijele kupovinu u četiri kategorije: odmor, zabavna elektronika, krediti i automobili. Svima je zajedničko da se kupci prije same kupovine raspitaju, a razlikuje se izvor informacija. Tako se kod rezervacija za odmor ili kupovinu zabavne elektronike većina anketiranih osoba informira putem weba. Međutim, kod kredita i nabave automobila još uvijek prevladava fizički dolazak na mjesto prodaje, što znači da, unatoč velikom utjecaju interneta, tradicionalni marketinški kanali još uvijek nisu za odbaciti.</p>
<p style="text-align: justify;">
Slovenci odvajaju dosta vremena za kupovinu. Tako za donošenje odluke o kupovini automobila Slovenci odvoje 104 dana. Ali, ukoliko žele promijeniti mobilnog operatera ili ponuditelja električne energije uzmu si i nešto više vremena jer im zamjena ponuditelja nije tako žurna. Kod mobilnih operatera stvari idu brže, ali još uvijek u procesu donošenja odluke ostaje sasvim dovoljno vremena da operater, kojeg potrošač želi napustiti, može učiniti još nešto kako bi zadržao svog potrošača.</p>
Priopćenja