<p style="text-align: justify;">
U Münchenu je završio najveći svjetski Sajam sportske industrije „ISPO Munich 2018“, a održavao se u razdoblju od 28. do 31. siječnja ove godine.</p>
<p style="text-align: justify;">
Na sajmu je nastupilo oko 2.800 izlagača koji su, osim najnovije sportske opreme, predstavili i nove proizvode i trendove na području vanjskog i zdravstvenog fitnesa. Također je privukao 84.000 posjetitelja iz 120 zemalja, što je tek nešto manje u odnosu na prošlu godinu. Međutim, ovogodišnje izdanje zabilježilo je daljnje povećanje razine međunarodnosti, a najjači rast stranih posjetitelja bio je iz Austrije, Japana, Turske, Češke, Ujedinjenog Kraljevstva i SAD-a.</p>
<p style="text-align: justify;">
U središtu pozornosti ove manifestacije bila je digitalizacija sportske industrije, a predstavljena je kroz format događanja ISPO Digitize. Tom prigodom omogućen je pregled digitalne budućnosti i rješenja u razvoju, proizvodnji, marketingu i prodaji proizvoda. Najbolji primjer pozitivnih mogućnosti digitalizacije u sportskoj industriji pokazali su predstavnici ADIDAS-a, koji su se prvi put nakon 2006. godine predstavili na ovom sajmu. Posebno veliko zanimanje iskazano za teme zimskih sportova.</p>
<p style="text-align: justify;">
Sljedeći „ISPO Munich“ trebao bi se održavati u razdoblju od 3. do 6. veljače 2019. godine, a već sad je najavljeno proširenje izložbenog prostora za dvije dvorane.</p>
Priopćenja