Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Kineski potrošači doprinijeli jednoj trećini globalnog tržišta luksuznih proizvoda

<p style="text-align: justify;"> Kineski potro&scaron;ači doprinijeli su s 32 posto, odnosno jednu trećinu globalne potro&scaron;nje luksuznih dobara ukupne potro&scaron;nje na svjetskom trži&scaron;tu luksuznih proizvoda,&nbsp; prema &#39;&#39;Indikatoru za svjetsko trži&scaron;te luksuza 2017.&#39;&#39;, kojeg su u listopadu izdale kompanije Bain &amp; Company i Altagamma. Globalno trži&scaron;te luksuznih proizvoda postiglo je rekordnu zaradu od 1,2 trilijuna eura (1,4 trilijuna američkih dolara). Predviđanja su kako će se taj broj do 2025. godine popeti za 44 posto, odnosno na 1 trilijun yuana (151,5 milijardi američkih dolara) i time omogućiti snažan zamah i oporavak globalnog trži&scaron;ta luksuznih proizvoda.</p> <p style="text-align: justify;"> Kineska srednja klasa, zaposlene žene s visokim primanjima i tzv. &bdquo;millenialsi&ldquo; većinski čine potro&scaron;ačku silu na svjetskom trži&scaron;tu luksuznih proizvoda. S godi&scaron;njim raspoloživim dohotkom od 10.000 do 16.000 američkih dolara, srednja klasa, koja jača, rastući je pokretač u potražnji luksuznih proizvoda. Potro&scaron;nja, koju predvode žene u Kini, popela se u tom pogledu na 2,6 trilijuna američkih dolara čineći 62 posto ukupne potro&scaron;nje. &bdquo;Millennialsi&ldquo; čine oko 45 posto ukupnih svjetskih potro&scaron;ača luksuza, sudeći prema informacijama Boston Consulting Group-a.</p>

Priopćenja