Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Uspješno predstavljen novi promotivni spot Hrvatske turističke zajednice

<p style="text-align: justify;"> Hrvatska je i ove godine izuzetno zapaženo predstavila svoju turističku ponudu na World Travel Marketu, koji se održavao u razdoblju od 05. do 08. studenoga ove godine u Londonu.</p> <p style="text-align: justify;"> Riječ je o sajmu koji okuplja vi&scaron;e od 5.000 izlagača iz oko 200 zemalja, sa preko 50.000 posjetitelja te tijekom kojeg se sklopi vi&scaron;e od 2,8 milijardi GBP vrijednih ugovora.</p> <p style="text-align: justify;"> Hrvatska delegacija predvođena ministrom turizma Gariem Cappelliem i direktorom HTZ Kristijanom Staničićem obavila je niz sastanaka s predstavnicima britanskih i svjetskih turoperatora,&nbsp; avioprijevoznika i medija.</p> <p style="text-align: justify;"> Drugi dan sajma, 7. studeni, bio je posebno obilježen službenim predstavljanjem novog promotivnog spota HTZ-a, u kojem je hrvatske prirodne i povijesne ljepote predstavilo deset najuspje&scaron;nijih hrvatskih sporta&scaron;a i umjetnika (Luka Modrić, Ivan Rakitić, Mario Mandžukić, Mateo Kovačić, Dejan Lovren, Dario &Scaron;arić, Marin Čilić, 2Cellos, Maksim Mrvica i Zrinka Cvite&scaron;ić), a koji je izradila agencija BBDO iz Zagreba u režiji Nevia Marasovića.</p> <p style="text-align: justify;"> Spotom se pokazalo kako Hrvatska, uz ljepote, ima i vrlo uspje&scaron;ne ljude koji svojim zapaženim radom mogu biti najbolji promotori hrvatskog turizma u svijetu te na taj način doprinijeti njegovom &scaron;to vidljivijem pozicioniranju na međunarodnom trži&scaron;tu, poglavito uoči nadolazećih velikih sportskih manifestacija (Zimskih olimpijskih igara u Koreji, Svjetskog nogometnog prvenstva u Rusiji te Europskog rukometnog prvenstva u Hrvatskoj).</p> <p style="text-align: justify;"> U svom obraćanju okupljenima ministar Gari Cappelli je izjavio kako tijekom 2018. možemo očekivati do 15 posto vi&scaron;e britanskih turista te slobodno planirati jo&scaron; jednu uspje&scaron;nu turističku godinu jer kako krene London, takva će nam biti godina. U ime Ministarstva turizma posebno se zahvalio i hrvatskim sporta&scaron;ima i umjetnicima koji su bez naknade sudjelovali u spotu kako bi se time odužili Hrvatskoj.</p> <p style="text-align: justify;"> Direktor HTZ-a Kristijan Staničić je ponovio kako Hrvatska ulaže u sve segmente turističke ponude kako bi i dogodine zadržala svoj status top destinacije na Mediteranu i Europi.</p> <p style="text-align: justify;"> Tijekom domjenka je vi&scaron;e od 200 predstavnika turističkog sektora imalo prigodu&nbsp; ku&scaron;ati hrvatska vina i delicije.</p> <p style="text-align: justify;"> Uz HTZ, glavnog nositelja hrvatskog nastupa na WTM-u, na hrvatskom &scaron;tandu predstavilo se jo&scaron; 25 izlagača, tvrtki i turističkih zajednica koji su također nastojali iskoristiti ovu prigodu za sklapanje novih aranžmana i pro&scaron;irenje poslovnih kontakata.</p> <p style="text-align: justify;"> Veleposlanik Republike Hrvatske u Ujedinjenoj Kraljevini Igor Pokaz i savjetnica za gospodarstvo Davorka Žanić Dražić obi&scaron;li su izložbeni &scaron;tand Hrvatske te prisustvovali promociji spota. Također, u organizaciji Veleposlanstva RH u Londonu upriličen je i intervju ministra Garia Cappellia za fDi Magazine, posebno izdanje uglednog britanskog poslovnog dnevnog lista The Financial Timesa, posvećeno isključivo izravnim stranim ulaganjima.</p> <p style="text-align: justify;"> Intervju će biti objavljen u izdanju fDi Magazine za prosinac ove te siječanj sljedeće godine, a prema riječima njegove glavne urednice Courtney Fingar, predstavljat će prvi intervju jednog hrvatskog ministra objavljen u navedenom magazinu, koji se, između ostalog, distribuira i na World Economic Forumu u Davosu.</p>

Priopćenja