Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

ABC sir je najsnažniji Agrokorov brend u regiji

<p style="text-align: justify;"> Prema zadnjem istraživanju BRANDscore kojeg provodi nezavisna agencija Ipsos, ABC sir je među 10 najsnažnijih brendova u Adria regiji, koja obuhvaća trži&scaron;ta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Slovenije.</p> <p style="text-align: justify;"> Iako na listi najsnažnijih brendova prevladavaju svjetski poznati inozemni brendovi, regionalni potro&scaron;ači su među deset brendova koje prepoznaju i koriste uvrstili tri domaća brenda među kojima je i ABC svježi krem sir.&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Kako je istaknula Ljiljana Vajda-Mlinaček, direktorica marketinga i turizma Belja: &bdquo;ABC sir je proizvod koji je apsolutno usmjeren potro&scaron;ačima i njihovim potrebama, od najmlađih dana do zrelih godina. Polovica proizvodnje ABC sira se proda na domaćem trži&scaron;tu, a drugu polovicu izvozimo i zato kontinuirano pratimo potrebe potro&scaron;ača na vi&scaron;e od 20 svjetskih trži&scaron;ta na koja plasiramo ABC sir. Iako smo aktivno usmjereni na daljnji rast izvoza i otvaranje&nbsp; novih trži&scaron;ta u Europi i Aziji, u fokusu su nam i dalje regionalna trži&scaron;ta pa smo izuzetno zadovoljni jer je ABC sir visoko na ljestvici top brendova u Adria regiji .&ldquo;</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja