Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Adria Airways prodala i vlastiti robni znak

<p style="text-align: justify;"> Nakon &scaron;to je Slovenski državni holding pro&scaron;le godine prodao Adria Airways za 100.000 eura i dokapitalizirao ga s ne&scaron;to vi&scaron;e od 3 milijuna eura, aviokompanija i dalje ima problema, izvje&scaron;tava RTV Slovenije.&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Njemački 4K Invest, koji očigledno ne pronalazi pravu strategiju kojom bi preokrenuo smjer poslovanja u kompaniji, prodao je jedno od posljednjih Adrijinih dobara - svoj brend. Ovim je dobio ne&scaron;to novca i vremena.</p> <p style="text-align: justify;"> Adria je pretpro&scaron;lu godinu zavr&scaron;ila sa neto gubitkom od 9 milijuna eura, a pro&scaron;le godine s vi&scaron;e od 3 milijuna eura neto dobiti. Ali, to nije rezultat značajnijeg poslovanja, već prodaje brenda, za koji će kupac godi&scaron;nje plaćati stotine tisuća eura licencu. Kupac trgovačkog znaka nije poznat jer Adria ne odgovara na pitanja o tome.</p>

Priopćenja