Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Zajednica za franšizno poslovanje HGK predstavila se na sajmu u Celju

<p style="text-align: justify;"> Hrvoje Paver, pomoćnik direktora Sektora za trgovinu HGK, govoreći o potencijalu uspje&scaron;nog razvoja poduzetni&scaron;tva kroz fran&scaron;izno poslovanje na Međunarodnom sajmu obrtni&scaron;tva i poduzetni&scaron;tva u Celju, naglasio je kako je nužno povećati svijest o važnosti fran&scaron;iza u hrvatskom gospodarstvu. Edukacijom o ovoj vrsti poslovanja otvaramo mogućnost njezina napretka i boljitka kao sigurnog načina uvođenja u poduzetni&scaron;tvo.</p> <p style="text-align: justify;"> Nakon prve godine poslovanja čak 97 posto fran&scaron;izoprimaca opstaje na trži&scaron;tu, a samo 62 posto poduzetnika koji su slijedili svoju ideju. Nakon pete godine 92 posto fran&scaron;izoprimaca opstaje, dok je za samostalne poduzetnike ta brojka puno niža, samo 23 posto.</p> <p style="text-align: justify;"> Zajednica fran&scaron;iznog poslovanja pri HGK nastupila je na sajmu MOS Celje, značajnom regionalnom okupljanju obrtnika i poduzetnika, koje se jubilarni, 50. put održava u Celju od 12. do 17. rujna, kako bi predstavila značajne hrvatske fran&scaron;ize i prednosti ovoga načina ulaska u poduzetni&scaron;tvo.</p> <p style="text-align: justify;"> U hrvatskom gospodarstvu posluje oko 200 fran&scaron;iznih sistema s oko 17 tisuća zaposlenih na vi&scaron;e od tisuću lokacija. No, svega 12 posto fran&scaron;iznih sistema je hrvatskog porijekla, dok primjerice u Sloveniji ta brojka iznosi 48 posto, u Poljskoj 73 posto, u Francuskoj 89 posto, a u Italiji čak 96 posto svih fran&scaron;iznih brendova čine nacionalni brendovi.</p> <p style="text-align: justify;"> (HGK)</p>

Priopćenja