<p style="text-align: justify;">
Sana delikatese iz Koprivnice tvrtka je koja se bavi upravljanjem brendom Sana, prodajom i svim aktivnostima koji su potrebne da novi proizvod zaživi i održi se na tržištu. Direktorica Silvija Repić kaže da su u posao krenuli entuzijastički jer su i sami obožavatelji zdrave hrane.</p>
<p style="text-align: justify;">
Budući da nisu imali kapitala za razvoj proizvodnje, a i količine su skromne u usporedbi s većim svjetskim kompanijama, proizvodnju im rade partneri prema zajednički usuglašenim recepturama. </p>
<p style="text-align: justify;">
Koprivnička tvrtka danas u ponudi ima 80 svojih artikala koje dostavlja na više od 1.000 prodajnih mjesta u Hrvatskoj i Sloveniji.</p>
<p style="text-align: justify;">
Što se tiče HoReCa kanala, Repić napominje kako uživaju raditi sa chefovima kuhinja, a njihovi planovi mogu se sažeti u tri smjera - ojačati poziciju brenda i postojećih proizvoda na hrvatskom tržištu, pronaći pouzdane partnere za izvoz te i dalje razvijati nove proizvode.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja