Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Podravski hummus osvaja cijelu regiju

<p style="text-align: justify;"> Sana delikatese iz Koprivnice tvrtka je koja se bavi upravljanjem brendom Sana, prodajom i svim aktivnostima koji su potrebne da novi proizvod zaživi i održi se na trži&scaron;tu. Direktorica Silvija Repić kaže da su u posao krenuli entuzijastički jer su i sami obožavatelji zdrave hrane.</p> <p style="text-align: justify;"> Budući da nisu imali kapitala za razvoj proizvodnje, a i količine su skromne u usporedbi s većim svjetskim kompanijama, proizvodnju im rade partneri prema zajednički usugla&scaron;enim recepturama.&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Koprivnička tvrtka danas u ponudi ima 80 svojih artikala koje dostavlja na vi&scaron;e od 1.000 prodajnih mjesta u Hrvatskoj i Sloveniji.</p> <p style="text-align: justify;"> &Scaron;to se tiče HoReCa kanala, Repić napominje kako uživaju raditi sa chefovima kuhinja, a njihovi planovi mogu se sažeti u tri smjera - ojačati poziciju brenda i postojećih proizvoda na hrvatskom trži&scaron;tu, pronaći pouzdane partnere za izvoz te i dalje razvijati nove proizvode.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja