Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Alipay i Wechat pokreću bezgotovinske kampanje

<p style="text-align: justify;"> S QR kodom koji je postao popularna opcija za plaćanje, Alipay i Wechat Pay, dva glavna alata za mobilno plaćanje trećih strana u Kini, će u kolovozu pokrenuti kampanje kako bi uveli vi&scaron;e kupaca i trgovaca u bezgotovinski svijet.</p> <p style="text-align: justify;"> Kampanja &quot;Bezgotovinski dan&quot; koju je pokrenuo Wechat Pay je počela 8. kolovoza i trajati će do kraja mjeseca. Korisnici mogu dijeliti svoje nagrade s prijateljima putem aplikacije, pomažući trgovcima da privuku jo&scaron; kupaca. Glavni konkurent Wechat Paya, Alipay, također je od 1. do 8. kolovoza proveo svoju promociju Tjedan bezgotovinskog grada. Alipay je omogućio svojim korisnicima dobivanje nagrada na njihovim Alipay računima plaćanjem u fizičkim trgovinama.</p> <p style="text-align: justify;"> U priopćenju je objavljeno kako se 10 milijuna trgovaca pridružilo promociji. Sudeći prema brojkama koje je objavio Informacijski centar Internet mreže Kine, postoji vi&scaron;e od 500 milijuna korisnika mobilnog plaćanja u Kini, a približno 400 milijuna korisnika plaća svojim pametnim telefonima dok kupuju u fizičkim dućanima.</p> <p style="text-align: justify;"> Ta dva diva za uslugu e-novčanika dominiraju kineskim domaćim trži&scaron;tem mobilnog plaćanja. Od kraja 2016., udio Alipaya na trži&scaron;tu je bio 54 posto, a Wechat Paya 37 posto, rekli su iz tvrtke za trži&scaron;no savjetovanje Analysys International sa sjedi&scaron;tem u Pekingu.</p> <p style="text-align: justify;"> Od lipnja, udio kineskih korisnika interneta u dobi od 40 godina ili vi&scaron;e je porastao za 1,7 posto uspoređujući s 2016. Tijekom Alipayvog Tjedna bezgotovinskog grada, sudjelovanje korisnika u dobi vi&scaron;oj od 50 godina se povećao deset puta uspoređujući s istim razdobljem pro&scaron;le godine.</p>

Priopćenja