<p style="text-align: justify;">
ROSSMANN, drugi najveći lanac drogerija u Njemačkoj je uveo Alipay, veliku platformu za mobilno plaćanje u Kini, u više od 2.000 prodavaonica diljem njemačke od prvog uvođenja u svibnju. Raoul Rossmann, upravni direktor tvrtke ROSSMANN, je rekao agenciji Xinhua kako se tvrtka trudi unaprijediti iskustvo kupovine kineskih potrošača kroz uporabu Alipaya.</p>
<p style="text-align: justify;">
Ovaj je korak dio strategije privlačenja kineskih kupaca i cilj je Rossmana da neprestano uče o kineskim potrošačima i njihovim sklonostima. Kinezi se smatraju poštovanim i sve važnijim kupcima, rekli su iz lanca drogerija. Upravni direktor Rossman je rekao kako uvođenje ima za cilj grupe turista iz Kine i kineske potrošače koji žive u Njemačkoj, jer pozitivne reakcije kineskih potrošača su pokazale iznimno velik učinak.</p>
Priopćenja