Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Pipi već osvaja nova tržišta

<p style="text-align: justify;"> Nakon promjene vizualnog identiteta Pipija i vina Dalmacijavina koje je napravljeno tijekom proljeća predsjednik Uprave Luka Diel Zadro sa svojim timom ovih dana ulaže ogromne napore kako bi se Pipi pozicionirao tijekom sezone u Dalmaciji, ali i pro&scaron;irio na trži&scaron;ta regije i EU. Osim Pipija, Dalmacijavino investira i u segment razvoja vinarstva i ekskluzivne kvasine.</p> <p style="text-align: justify;"> Predsjednik Uprave Diel Zadro je naglasio kako je sezona je krenula odlično, a novi dizajn Pipija dobiva pohvale sa svih strana svijeta i jako je dobro prihvaćen.</p> <p style="text-align: justify;"> Govoreći o prodaji u Hrvatskoj i izvan nje, do sredine lipnja u PET ambalaži prodalo se&nbsp; 700.000 litara te 1,3 milijuna staklenih bočica. Ove godine prodaja vina ide vrlo dobro, osobito nakon uvođenja novoga vizualnog identiteta. Među najboljima su na trži&scaron;tu u omjeru cijene i kvalitete, a kupci to prepoznaju, istaknuo je Diel Zadro.</p> <p style="text-align: justify;"> Proizvodi Dalmacijavina se dobro prodaju u BiH, Crnoj Gori i Sloveniji, a cilj je jače ući na austrijsko trži&scaron;te, a dogovoren je i izvoz u SAD. U sljedećih 12 mjeseci tvrtka se planira pozicionirati na trži&scaron;tima Njemačke, Srbije i Makedonije.</p> <p style="text-align: justify;"> Govoreći o planovima za iduću godinu, predsjednik Uprave Dalmacijavina Luka Diel Zadro je naglasio kako su prema podacima Fine prihodi u 2015. tvrtke u stečaju iznosili ne&scaron;to vi&scaron;e od 46 mil. kuna. Prave pokazatelje za usporedbu imati će nakon sezone 2018. Za ostvarivanje dobiti treba im mnogo veći udio na domaćem trži&scaron;tu i jo&scaron; snažniji izvoz. U Hrvatskoj ćemo se usmjeriti na Istru, Kvarner, Slavoniju i osobito Zagreb.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja