Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Nova generacija brzih vlakova kineske proizvodnje

<p style="text-align: justify;"> Nova generacija vlakova visokih brzina imena &#39;&#39;Fuxing&#39;&#39; ili &#39;&#39;Preporod&#39;&#39; debitirala je u ponedjeljak na relaciji Peking-&Scaron;angaj. Model CR400AF zaputio se prema &Scaron;angaju s Južnog pekin&scaron;kog željezničkog kolodvora u 11 sati i 5 minuta po lokalnom vremenu. U isto vrijeme je iz &Scaron;angaja, u smjeru Pekinga, krenuo brzi vlak CR400BF sa Željezničkog kolodvora Hongqiao.</p> <p style="text-align: justify;"> Novi brzi vlakovi, poznati i kao Electric Multiple Units ili EMU, mogu voziti i do 400 km/h te postojano voze pri brzini od 350 km/h. Kina je u potpunosti dizajnirala i izradila novi model brzog vlaka koji uključuje sofisticirani sustav nadzora koji neprekidno provjerava izvedbu te automatski usporava vlak u slučaju nezgode ili u neprilagođenim uvjetima. Kontrolni centar će biti u mogućnosti nadzirati vlak u stvarnom vremenu zahvaljujući sustavu daljinskog prijenosa podataka.</p> <p style="text-align: justify;"> Generalni ravnatelj Kineskih željeznica Lu Dongfu, tvrtke koja opravlja novim modelom vlaka koji ima i znakovito ime, stavio je naglasak na jedinstvenu ulogu koji su željeznice visokih brzina igrale u gospodarskom i dru&scaron;tvenom razvoju čitave zemlje. Potrebno je naglasiti kako su na prija&scaron;njim modelima brzih ili tzv. bullet vlakova bili ispisani znakovi, odnosno ime &#39;&#39;Hexiehao&#39;&#39; &scaron;to u prijevodu znači sklad.</p> <p style="text-align: justify;"> Kina inače ima najdužu svjetsku željezničku mrežu s 22.000 km pruge koliko je izračunato na kraju 2016. &scaron;to čini 60 posto ukupne svjetske dužine željezničkih tračnica. Podsjećamo i kako je željeznička ruta Peking - &Scaron;angaj najprometnija u Kini s 50.000 putnika dnevno.</p>

Priopćenja