Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Kinesko e-tržište ove će godine bilježiti porast od oko 19 posto

<p style="text-align: justify;"> Sudeći prema najnovijem izvje&scaron;ću, očekuje se kako će ove godine e-trgovina u Kini na godi&scaron;njoj razini porasti za oko 19 posto. Kina je u&scaron;la u novo maloprodajno doba okrakterizirano online i offline (tzv. o2o) prodajom koja je stvorila veliki potencijal i potražnju, posebice kada je riječ o proizvodima koji su prilagođeni korisniku, sudeći prema izvje&scaron;ću koje je objavila konzultantska tvrtka McKinsey &amp; Company. U njemu se osim toga navodi i kako popularnost dru&scaron;tvenih mreža potiče online prodaju.</p> <p style="text-align: justify;"> Sudeći prema njemu mnogi e-trgovci, koji se &scaron;ire na online dru&scaron;tvene mreže, ponekad nude nižu razinu usluge u usporedbi s najvećim online &scaron;oping web-stranicama. No, ističe se kako za njih postoji veliki trži&scaron;ni potencijal ukoliko pobolj&scaron;aju svoje usluge.</p> <p style="text-align: justify;"> Nakon godina snažnoga rasta Kina se preobrazila u najveće svjetsko e-trži&scaron;te čija je veličina jednaka kombiniranoj veličini &scaron;est svjetskih trži&scaron;ta koja ju slijede na toj listi, uključujući SAD, UK, Japan, Njemačku, Južnu Koreju i Francusku.</p> <p style="text-align: justify;"> Sudeći prema podacima kineskog Ministarstva trgovine, sektor e-trgovine, u Kini se pro&scaron;irio 19,8 posto na godi&scaron;njoj razini s ostvarenih 26,1 trilijun yuana (3,82 trilijuna američkih dolara) čineći 39,2 posto ukupne svjetske zarade u tom sektoru.</p>

Priopćenja