Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Hrvatska i njena turistička ponuda na globalnoj digitalnoj platformi Mastercarda "Priceless Cities"

<p style="text-align: justify;"> Uključivanjem Hrvatske kao 46. destinacije u globalnu digitalnu platformu &quot;Priceless Cities&quot;, kompanija Mastercard počinje s promocijom Hrvatske, njezinih gradova te raznih iskustava koja u njoj stječu turisti, izvijestili su iz Mastercarda.</p> <p style="text-align: justify;"> Priceless Cities je globalna digitalna marketin&scaron;ka platforma, koja prikazuje jedinstvena iskustva života i putovanja i turističku ponudu po gradovima diljem svijeta.</p> <p style="text-align: justify;"> Iz Mastercarda ističu da se Hrvatska pridružila destinacijama poput Sydneya, Balija, Bangkoka, Rima, Pariza, Berlina, Madrida, Londona, Rio de Janeira, New Yorka i drugih.</p> <p style="text-align: justify;"> Platforma je pokrenuta 2011. u suradnji Mastercarda i lokalnih institucija, objekata i trgovaca, kao inicijativa privatnog sektora koja daje poticaj turističkoj promociji destinacije.</p> <p style="text-align: justify;"> &quot;Hrvatska kao rastuća i sve popularnija turistička destinacija u svijetu savr&scaron;eno odgovara kampanji &#39;Priceless Cities&#39;. Vjerujemo da će to dodatno obogatiti njezinu međunarodnu prepoznatljivost&quot;, poručili su iz Mastercarda za Hrvatsku i Sloveniju, iznoseći pritom podatke o lanjskih 1,23 milijarde turista koji su putovali svijetom, i čiji bi se broj ove godine prema svim predviđanjima mogao i povećati.</p> <p style="text-align: justify;"> (Hina)</p>

Priopćenja