<p style="text-align: justify;">
Uključivanjem Hrvatske kao 46. destinacije u globalnu digitalnu platformu "Priceless Cities", kompanija Mastercard počinje s promocijom Hrvatske, njezinih gradova te raznih iskustava koja u njoj stječu turisti, izvijestili su iz Mastercarda.</p>
<p style="text-align: justify;">
Priceless Cities je globalna digitalna marketinška platforma, koja prikazuje jedinstvena iskustva života i putovanja i turističku ponudu po gradovima diljem svijeta.</p>
<p style="text-align: justify;">
Iz Mastercarda ističu da se Hrvatska pridružila destinacijama poput Sydneya, Balija, Bangkoka, Rima, Pariza, Berlina, Madrida, Londona, Rio de Janeira, New Yorka i drugih.</p>
<p style="text-align: justify;">
Platforma je pokrenuta 2011. u suradnji Mastercarda i lokalnih institucija, objekata i trgovaca, kao inicijativa privatnog sektora koja daje poticaj turističkoj promociji destinacije.</p>
<p style="text-align: justify;">
"Hrvatska kao rastuća i sve popularnija turistička destinacija u svijetu savršeno odgovara kampanji 'Priceless Cities'. Vjerujemo da će to dodatno obogatiti njezinu međunarodnu prepoznatljivost", poručili su iz Mastercarda za Hrvatsku i Sloveniju, iznoseći pritom podatke o lanjskih 1,23 milijarde turista koji su putovali svijetom, i čiji bi se broj ove godine prema svim predviđanjima mogao i povećati.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Hina)</p>
Priopćenja