<p style="text-align: justify;">
Više europskih logističkih kompanija prijavilo se na natječaj Slovenskih željeznica (SŽ) kojim traže partnera koji bi dokapitalizacijom ušao u suvlasništvo infrastrukture koja povezuje zaleđe i luku Kopar, piše u utorak ljubljanski Dnevnik.</p>
<p style="text-align: justify;">
Pozivajući se na neslužbene izvore, Dnevnik navodi da su neobvezujuće ponude predali Hamburger Hafen und Logistik, EP Holding, Poljske državne željeznice i Ruske državne željeznice.</p>
<p style="text-align: justify;">
Strateški partner za koji bi se odlučila slovenska vlada dobio bi mogućnost dokapitalizacije cargo dijela Slovenskih željeznica i 49 posto vlasničkog udjela u Teretnom prometu SŽ-a.</p>
<p style="text-align: justify;">
Jadranske luke zanimljive su logističarima i brodarima u međunarodnom prometu, ali većina roba dolazi na europsko tržište brodovima preko luka u Sjevernom moru: Rotterdamu, Antwerpenu i Hamburgu. Te luke iskrcaju petinu tog tereta, pa je stoga zanimljiv interes hamburškog logističara da stekne jaču poziciju u luci Koper, navode slovenski mediji.</p>
<p style="text-align: justify;">
Prije godinu i pol dana Slovenske željeznice pregovarale su o mogućim ulaganjima teretnog dijela Austrijskih željeznica u njihov teretni promet, ali nije poznato kako su pregovori završili.</p>
Priopćenja