<p style="text-align: justify;">
Promotivno-prodajna akcija hrvatskih proizvoda, u organizaciji Hrvatskoga gospodarskog saveza i HGK, održava se po drugi put od 01. do 11. lipnja kao dio manifestacije Hrvatski tjedan u Frankfurtu na Majni, u Njemačkoj.</p>
<p style="text-align: justify;">
Cilj ove manifestacije je promocija hrvatskih proizvoda i Hrvatske kao turističke destinacije. Uz prezentacijski, tjedan će biti i prodajnoga karaktera, čime tvrtke, organizacije i institucije različitih profila imaju priliku ostvariti izravnu vezu s potencijalnim klijentima, odnosno kupcima, rekla je glavna tajnica HGK Marina Rožić.</p>
<p style="text-align: justify;">
Bit će predstavljeni proizvodi sljedećih hrvatskih proizvođača: Mesne industrije braća Pivac, PP Orahovice, Kutjeva, Iločkih podruma, Francka, Badela 1862, Mlinara, Zigante tartufa, Ribe Dražin, P.O.C., Kapronce, Adriaweb-a, OPG-a Zvonimir Kalić, OPG-a Dragica Vučković, OPG-a Nedjeljka Jurin i OPG-a Mirjenka Mrakovčić.</p>
<p style="text-align: justify;">
Povezanost između Njemačke i Hrvatske očituje se u činjenici da su Hrvati jedna od brojnijih etničkih skupina u Njemačkoj, posebice u Frankfurtu na Majni. S druge strane, Njemačka predstavlja emitivno žarište, što potvrđuje brojka od 2,2 milijuna njemačkih turista u Hrvatskoj 2016. godine.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Privredni vjesnik)</p>
Priopćenja