Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Kampanji HTZ-a "Out of Office Award" prestižna SABRE nagrada

<p style="text-align: justify;"> Kampanja Hrvatske turističke zajednice (HTZ) &quot;Out of Office Award&quot;, na kojoj su radile agencije Grayling i BBDO Zagreb, osvojila je prestižnu SABRE nagradu u kategoriji &quot;Pan-European Programme&quot;, izvijestili su iz Glavnog ureda HTZ-a.</p> <p style="text-align: justify;"> Odluku je donio stručni žiri &quot;The 2017 EMEA SABRE Awards&quot;, kojeg čini vi&scaron;e od 40 svjetskih stručnjaka, a u finalnoj su s večeri natjecali najbolji projekti odabrani među vi&scaron;e od 2400 ukupno prijavljenih projekata i radova, navodi se u priopćenju, uz napomenu da su nagrade dodijeljene na svečanosti u Londonu.</p> <p style="text-align: justify;"> Kampanja &quot;Out of Office Award&quot; je implementirana na ukupno 12 trži&scaron;ta - Austrija, Belgija, Francuska, Njemačka, Italija, Norve&scaron;ka, Poljska, &Scaron;vedska, &Scaron;vicarska, Nizozemska, Ujedinjena Kraljevina i SAD. U sklopu kampanje je organizirana i nagradna igra u kojoj je najsmje&scaron;nija i najkreativnija &quot;out of office&quot; poruka osvojila glavnu nagradu - sedmodnevno putovanje u Hrvatsku.</p> <p style="text-align: justify;"> Po podacima Glavnog ureda HTZ-a, rezultat te PR kampanje su 298 medijskih članaka, procijenjene PR vrijednosti u iznosu od 5,3 milijuna eura, a dobri rezultati su ostvareni i na dru&scaron;tvenim mrežama Facebook, gdje je ostvaren doseg od 8,14 milijuna ljudi, i Twitter, gdje je ostvaren doseg od 2,35 milijuna ljudi.</p> <p style="text-align: justify;"> Kampanja &quot;Out of Office Award&quot; ove je godine već osvojila MIXX nagradu na festivalu Dani komunikacija, i to u kategoriji Brand awareness kampanja, odnosno srebrnu nagradu IdejaX u kategoriji turizam, kultura i slobodno vrijeme.</p> <p style="text-align: justify;"> (Hina)</p>

Priopćenja