Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Australska maloprodaja mora se prilagoditi ubrzanom vremenu

<p style="text-align: justify;"> Australska maloprodaja mora se prilagoditi ubrzanom vremenu u kojem se živi, jer 45 posto Australki i 36 posto Australaca imaju osjećaj manjka vremena, te ga stoga ne žele gubiti na kupovinu u dućanima.</p> <p style="text-align: justify;"> Gotovo 23 posto australskih kupaca spremno je dodatno platiti kako bi im naručeno stiglo isti dan. Australska prodaja on-line zaostaje, jer uglavnom isporučuje kupljeno, najranije,&nbsp; tek drugi dan.</p> <p style="text-align: justify;"> Stoga je australskim stručnjacima neshvatljivo kako se australski maloprodajni lanci tako sporo prilagođavaju navedenoj činjenici. Za razliku od svojih američkih i britanskih kolega, australski prodajni lanci ne koriste usluge Lyfta i Ubera, kako bi robu dostavili isti dan, čak u roku par sati ili sat vremena.</p> <p style="text-align: justify;"> Maloprodajni lanci u Australiji trebali bi žurno graditi distribucijske centre, poput The Iconic, koji se nalaze blizu kupaca, te je dostava do domova i ureda vrlo brza, nagla&scaron;avaju stručnjaci australske QUT Business School.</p>

Priopćenja