Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Nakon Bliskog istoka sokovi Stanić Beverages osvajaju azijsko tržište

<p style="text-align: justify;"> Brand Juicy jedini je hrvatski proizvod prezentiran na najvećem azijskom sajmu specijaliziranom za hranu i piće &ldquo;SIAL Kina&bdquo; u &Scaron;angaju. Kineski SIAL četvrti je po veličini sajam ovakve vrste u svijetu, okuplja izlagače iz čak 70 država svijeta, ali i stotine tisuća potencijalnih kupaca, distributera i poslovnih partnera iz prehrambene industrije.</p> <p style="text-align: justify;"> Nakon iznimno uspje&scaron;nog otvaranja MENA regije (Middle East i North Africa), s naglaskom na Dubai, Dru&scaron;tvo Stanić Beverages nastavlja sa snažnim razvojem izvozne strategije i planira otvoriti trži&scaron;te Azije. Na sajmu u &Scaron;angaju ostvarili smo brojne kontakte s potencijalnim dobavljačima i započeli proces selekcije odgovarajućeg distributera za najlukrativnije regije u Kini, a to su &Scaron;angaj, Peking i Nanjing, koje zajedno čine 47 % svih potro&scaron;ača soka u Kini, istaknuo je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić Beverages, drugog najvećeg hrvatskog proizvođača pića.</p> <p style="text-align: justify;"> Nakon prve odrađene faze ulaska branda Juicy u HoReCa kanal (U.A.E.) i uspje&scaron;nog predstavljanja na Gulfood sajmu u Dubaiju, početkom travnja ove godine brand Juicy uvr&scaron;ten je i u jedan od najvećih maloprodajnih lanaca u Dubaiju Union Coop.</p> <p style="text-align: justify;"> U Kataru su Juicy sokovi od nedavno prisutni na policama poznatog trgovačkog lanca Spinneys, prve isporuke soka stigle su i u Oman, a u Saudijskoj Arabiji očekuju se uskoro, čim zavr&scaron;i proces registracije, koji je za zemlje Bliskog istoka dugotrajan i iscrpan.</p> <p style="text-align: justify;"> Sa svojim asortimanom prirodnih sokova Juicy, dru&scaron;tvo Stanić Beverages prisutno je na trži&scaron;tu Ujedinjenih Arapskih Emirata od 2015. godine u HoReCa kanalu.</p> <p style="text-align: justify;"> (Lider)</p>

Priopćenja