Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Projekt «Nada» Adris grupe i tima iz Bruketa&Žinić OM osvojio prestižnu D&AD olovku

<p style="text-align: justify;"> Monografija &laquo;Nada&raquo; koju je s Adris grupom osmislila i izradila agencija Bruketa&amp;Žinić OM u povodu desete godi&scaron;njice Zaklade Adris, osvojila je u Londonu prestižnu nagradu za kreativnost, D&amp;AD olovku. D&amp;AD olovka globalni je simbol najvi&scaron;eg kreativnog postignuća u dizajnu i ogla&scaron;avanju.</p> <p style="text-align: justify;"> Na stranicama ove Monografije predstavljeni su svi projekti i pojedinci koje je Zaklada Adris podržala tijekom proteklih deset godina svoga djelovanja. Predstavljeni na jednome mjestu pružaju nadu da Hrvatska ima budućnost.</p> <p style="text-align: justify;"> Monografija Zaklade Adris tako je, uz primarno dokumentarnu važnost, postala zbirka najboljeg od trenutne hrvatske ilustratorske scene koju karakterizira raznolikost autorskih rukopisa i pristupa. Njihov kreativni doprinos na vizualno je zanimljiv i nekonvencionalan način čitateljima približio &scaron;irinu i vrijednost rada Zaklade.</p> <p style="text-align: justify;"> Monografija &bdquo;Nada&ldquo; jedini je ovogodi&scaron;nji nagrađeni rad iz Hrvatske. Među ostalim nagrađenima na ovogodi&scaron;njem 55. D&amp;AD nadmetanju su video oglas We&#39;re the superhumans (Mi smo superljudi) za Channel4 u povodu Paraolimpijskih igara 2016; The Swedish Number (&Scaron;vedski broj) kampanja za &Scaron;vedsku turističku zajednicu; Give The Rainbow (Pokloni dugu) kampanja za Skittles bombone; te brendovi kao &scaron;to su New York Times, Audi, Nike, Airbnb, Metropolitan muzej, Samsung, Twitter, Google, UN, UNICEF, Berlinska filharmonija, Addidas, Apple, Amnesty International, National Geographic i drugi.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja