Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Hrvatski parkovi dobit će snažnu promociju u turizmu

<p style="text-align: justify;"> Hrvatska turistička zajednica je, u suradnji s &bdquo;Parkovima Hrvatske&ldquo;, koji za cilj imaju učinkovito upravljanje posjetiteljima i stvaranje zajedničkog branda svih hrvatskih parkova, kreirala marketin&scaron;ku kampanju s ciljem dodatnog pozicioniranja parkova kao jednog od motiva dolaska u hrvatske destinacije tijekom predsezone.</p> <p style="text-align: justify;"> Kampanja se na domaćem trži&scaron;tu provodi putem posebno kreiranog promotivnog spota na TV kanalima, dok se inozemne inačice promotivnog spota provode putem dru&scaron;tvenih mreža na trži&scaron;tima Njemačke, Austrije, Italije, Velike Britanije i Slovenije.</p> <p style="text-align: justify;"> Kampanja će na stranim trži&scaron;tima biti aktualna do 25. travnja ove godine, a kako kažu iz Glavnog ureda HTZ-a, očekuju se vrlo dobri rezultati.</p> <p style="text-align: justify;"> U sklopu kampanje naglasak je stavljen na bogatstvo flore i faune, kao i na aktivnosti u kojima mogu uživati svi oni koji posjećuju Hrvatsku tijekom proljeća.</p> <p style="text-align: justify;"> (PoslovniPuls)</p>

Priopćenja