<p style="text-align: justify;">
Planom izgradnje predviđeno je da tijekom 2017. godine bude šest velikih gradilišta na koridoru 5-C, a ukupna investicija premašit će 2 milijarde KM. To bi trebao biti najambiciozniji investicijski projekt na koridoru 5-C dosad, izjavio je direktor JP "Autoceste Federacije BiH" Adnan Terzić. Po njegovim riječima, plan je da 2021. godine bude završeno 145 km autoceste i 24,5 km brze ceste.</p>
<p style="text-align: justify;">
EBRD i EIB financiranje uvjetuju povećanjem trošarina, a Vlada FBiH ozbiljno razmišlja da u vlasništvo Autocesta uključi ozbiljnu financijsku instituciju. Prihodi od trošarina za 2016. godinu iznosili su 76.100.015 KM, a od cestarine 31.628.819 KM.</p>
<p style="text-align: justify;">
Što se tiče zeničke regije, aktualna su dva gradilišta Klopče-Drivuša i Donja Gračanica (tunel Pečuj) – Klopče, dužine 8 km s planiranim rokom završetka krajem rujna 2017., odnosno prosinca 2018. godine. Obje dionice ulaze u sastav tzv. "Zeničke obilaznice". Na cijeloj dužini dionice radi se u geološki izuzetno složenim terenskim uvjetima, najtežim na koridoru 5-C, što znatno otežava i usporava izvođenje radova. Ove godine završava se dionica Svilaj – Odžak, a izvođač radova je Euroasfalt i Strabag. Izgradnja dionice Mostar sjever – Mostar jug, kao i tunela Prenj, trebala bi početi u proljeće 2018. godine.</p>
Priopćenja