Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

U satu napune 12.000 staklenki voća i povrća

<p style="text-align: justify;"> Otkako je tvrtka 2011. u&scaron;la u sastav AgroFructusa proizvodnja i ulaganja rastu pa u &scaron;est dana u tjednu u tri smjene izradi se i 12.000 staklenki slatkog ili kiselog sadržaja, cikle, krastavaca, paprike, pekmeza, maslina, koje u zavr&scaron;nici proizvodnje, nakon &scaron;to dobiju jednu od vi&scaron;e od 600 različitih etiketa i poklopac. Cijena modernizacije i dosada&scaron;njih ulaganja bila je veća od 60 milijuna kuna u toj tvrtki.</p> <p style="text-align: justify;"> Slijedi jo&scaron; jedan investicijski val od 50 milijuna kuna u izgradnju automatiziranog regalnog skladi&scaron;ta, kapaciteta 22.000 paletnih mjesta, na &scaron;to u Marinadi računaju i na sredstva iz programa ruralnog razvoja.</p> <p style="text-align: justify;"> Predsjednik Uprave AgroFructusa Denis Matijević je istaknuo kako tvrtka surađuje sa svim većim trgovačkim lancima, a većinu proizvodnje, vi&scaron;e od 65 posto na domaćem trži&scaron;tu plasiraju pod privatnim markama trgovaca, koje im garantiraju volumen, dio pod vlastitom robnom markom Dora, a dio zavr&scaron;ava na trži&scaron;tima Australije, Kanade, SAD-a, &Scaron;vicarske, Njemačke, Če&scaron;ke, Slovenije, BiH, Srbije, Libije i Izraela, koji čine 20 posto od oko 130 milijuna kuna prihoda slatinske tvornice godi&scaron;nje. Vodeći su igrači i u Hoteli, Restorani, Camping kanalu (HoReCa). Prema riječima Matijevića, oko 70 posto sirovine je domaća proizvodnja.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja