Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Franck se probio u najveći trgovački lanac na svijetu

<p style="text-align: justify;"> Zagrebački Franck, lider u proizvodnji i prodaji kave u Hrvatskoj, ovih se dana nakon vi&scaron;e od četvrt stoljeća vratio u Srbiju i Crnu Goru sa svojom popularnom &#39;ciglicom&#39; (vakumiranom jubilarnom kavom od 250 grama), te drugim asortimanom mljevene kave, instant cappuccinima i čajevima, čime, kaže Zoran Mabić, izvr&scaron;ni direktor prodaje u Francku, zaokružuje regionalnu priču.</p> <p style="text-align: justify;"> U Adria regiji rastu Francku trži&scaron;ni udjeli, &scaron;iri se i na srednju Europu kroz tvrtke u Beču i Bratislavi, uložio je vi&scaron;e od 20 milijuna kuna u modernizaciju, uveo i 30 novih proizvoda, pa je gotovo prirodno osvajanje i drugih, jo&scaron; zahtjevnijih trži&scaron;ta.</p> <p style="text-align: justify;"> Franckov fokus ulaganja u distribuciju i marketin&scaron;ke aktivnosti bio je značajan i u Albaniji, Makedoniji i Kosovu gdje je tvrtka jedan od lidera u Hoteli, Restorani, Campovi kanalu (HoReCa), &scaron;to želi preslikati i u retail, tako da ove godine očekuje dvoznamenkasti rast.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja