<p style="text-align: justify;">
Zagrebački Franck, lider u proizvodnji i prodaji kave u Hrvatskoj, ovih se dana nakon više od četvrt stoljeća vratio u Srbiju i Crnu Goru sa svojom popularnom 'ciglicom' (vakumiranom jubilarnom kavom od 250 grama), te drugim asortimanom mljevene kave, instant cappuccinima i čajevima, čime, kaže Zoran Mabić, izvršni direktor prodaje u Francku, zaokružuje regionalnu priču.</p>
<p style="text-align: justify;">
U Adria regiji rastu Francku tržišni udjeli, širi se i na srednju Europu kroz tvrtke u Beču i Bratislavi, uložio je više od 20 milijuna kuna u modernizaciju, uveo i 30 novih proizvoda, pa je gotovo prirodno osvajanje i drugih, još zahtjevnijih tržišta.</p>
<p style="text-align: justify;">
Franckov fokus ulaganja u distribuciju i marketinške aktivnosti bio je značajan i u Albaniji, Makedoniji i Kosovu gdje je tvrtka jedan od lidera u Hoteli, Restorani, Campovi kanalu (HoReCa), što želi preslikati i u retail, tako da ove godine očekuje dvoznamenkasti rast.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja