Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji pao na 30 posto

<p style="text-align: justify;"> Slovenski trgovački lanac Mercator dobro posluje, a smanjena dobit je posljedica restrukturiranja, cjenovnog pritiska konkurencije i pada marži kod glavnih prehrambenih proizvoda, rekao je direktor Mercatora Toni Balažič. Mercator i dalje u prodajnom asortimanu ima 55 posto slovenskih proizvoda, a strana konkurencija, trgovački lanci iz drugih država i diskontne trgovine i do 80 posto uvoznih, izjavio je Balažič. Po njegovim riječima, zbog cjenovne konkurencije i sve manjih marži koje ostvaruje, Mercatorov udio u maloprodaji u Sloveniji zadnjih se godina s nekada&scaron;njih 45 smanjio na 30 posto.</p> <p style="text-align: justify;"> Kazao je da je od 2015. godine udruživanjem s Agrokorom ostvaren pozitivan sinergijski učinak od 55 milijuna eura. Agrokor je značajan poslodavac u regiji i jedini sposoban sučeliti se konkurenciji stranih lanaca, naveo je Balažič dodav&scaron;i kako vjeruje da je vodeći tim koji vodi koncern sposoban naći rje&scaron;enja za sada&scaron;nje te&scaron;koće zbog pada kreditne ocjene.</p>

Priopćenja