Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Gospodarski seminar - Kako poslovati s Indonezijom i Mijanmarom

<p style="text-align: justify;"> Želimir Kramarić, potpredsjednik HGK za međunarodne i EU poslove istaknuo je na seminaru Kako poslovati s Indonezijom i Mjanmarom, održanom 14. veljače u HGK. Kako je ovo drugi seminar koji HGK organizira u suradnji s EU &ndash; Indonezija poslovnom mrežom (EIBN), a po prvi put ima se prigoda surađivati s novom institucijom Eurocham Myanmarom, potpredsjednik</p> <p style="text-align: justify;"> Kramarić je napomenuo kako je robna razmjena s obje zemlje dosad bila skromna te da bilo kakav pozitivan pomak možemo smatrati uspjehom.</p> <p style="text-align: justify;"> &quot;Od značaja je upoznati mogućnosti i potencijale poslovne suradnje Hrvatske i Indonezije, te koje su perspektive u turizmu, energetici, prehrambenoj industriji, ICT sektoru i brodogradnji&quot;, istaknuo je savjetnik i zamjenik &scaron;efa Misije iz Veleposlanstva Republike Indonezije u RH Widjoseno Sastroamidjojo dodajući da je Indonezija &scaron;esnaesta najveća ekonomija svijeta koja broji 255 milijuna stanovnika te zemlja sa stalnim visokim stopama rasta BDP-a. U trećem kvartalu 2016. zabilježen je rast od 5,02 posto.</p> <p style="text-align: justify;"> &quot;Sektor hrane i pića, uz ICT i brodogradnju, je trenutno jedan od najperspektivnijih u gospodarstvu Indonezije zbog porasta kupovne moći, veličine trži&scaron;ta i rasta srednje klase&quot; , istaknula je Sri Kumala Chandra iz EU-Indonezija poslovne mreže (EIBN).</p> <p style="text-align: justify;"> Trži&scaron;te i potencijale poslovanja u Mjanmaru predstavio je Federico Sattanino iz Eurocham Myanmar. Sattanino je također predstavio EALink projekt koji financira Europska unija, a kojemu je cilj olak&scaron;ati ulazak malim i srednjim tvrtkama na azijska trži&scaron;ta pružajući im pouzdane informacije i usluge.</p> <p style="text-align: justify;"> Uspje&scaron;an primjer hrvatske tvrtke koja posluje na indonezijskom trži&scaron;tu predstavio je Ivan Domladovac, voditelj ključnih kupaca tvrtke Altpro koja ima vi&scaron;e od 20 godina iskustva poslovanja na međunarodnim trži&scaron;tima po cijelome svijetu, a čiji su proizvodi u potpunosti iz hrvatskog razvoja i znanja.</p> <p style="text-align: justify;"> (HGK)</p>

Priopćenja