<p style="text-align: justify;">
Na berlinskom sajmu Grüne Woche koji se održava od 20. do 29. siječnja predstavlja se osam hrvatskih tvrtki, izvijestili su iz HGK koja organizira nastup hrvatskih tvrtki.</p>
<p style="text-align: justify;">
Na sajmu se pored mogućnosti testiranja proizvoda izravnim plasmanom otvara prilika za širenje poslovnih kontakata na globalnoj razini s predstavnicima svih područja poljoprivrede, maloprodaje, veleprodaje i gastronomije, ističu iz HGK-a.</p>
<p style="text-align: justify;">
Belje na sajmu predstavlja vina, kulen i suhomesnate proizvode, Agrolaguna maslinovo ulje, vina i sireve, Badel 1862 vina i alkoholna pića, Mi braća Pivac suhomesnate proizvode, Apimel med i pčelinje proizvode, Klaster Slavonska košarica suvenire, vina i rakije, Kapronca voćne rakije i likere, a Obrt Đanić rakije i voćne rakije.</p>
<p style="text-align: justify;">
Grüne Woche (Zeleni tjedan) jedinstvena je međunarodna izložba i vodeći svjetski sajam prehrambene industrije, poljoprivrede i hortikulture koji se tradicionalno odražava 82. put. Na sajmu se predstavlja gotovo 1.700 izlagača iz 68 zemalja.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Hina)</p>
Priopćenja