Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Nastupom u Utrechtu i Beču HTZ počinje ovogodišnju promociju turizma

<p style="text-align: justify;"> Promocijom hrvatskog turizma ovoga tjedna na turističkim sajmovima u nizozemskom Utrechtu i u Beču počela je sezona ovogodi&scaron;njih međunarodnih sajamskih nastupa Hrvatske turističke zajednice (HTZ), koja je ove godine za ukupno 25 sajmova ili jedan manje nego lani predvidjela blizu 16 milijuna kuna, doznaje se iz Glavnog ureda HTZ-a.</p> <p style="text-align: justify;"> Od ukupno 25 međunarodnih turističkih sajmova, na kojima je nositelj nastupa HTZ, 17 njih je općeg tipa, a 8 specijaliziranih (3 kamping sajma, 2 kongresna i 3 nautička), a iz Glavnog ureda HTZ-a ističu da ove godine neće biti promjena u vizualnom nastupu te da je naglasak i dalje na prozračnosti &scaron;tanda i novom konceptu &quot;Full of Life&quot;.</p> <p style="text-align: justify;"> Na najvećim sajmovima, poput onih u Madridu, Muenchenu, Berlinu, Frankfurtu i Londonu, HTZ će u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom (HGK) i udruženjem vinara Vina Croatia vina mosaica za potrebe suizlagača i stranih partnera osigurati i vrhunska hrvatska vina.</p> <p style="text-align: justify;"> (Hina)</p>

Priopćenja