<p style="text-align: justify;">
Završen je Advent u Zagrebu. Nakon mjesec i pol podvlači se crta i zbrajaju rezultati. Brojke su i više nego impresivne pa je Zagreb u odnosu na isto razdoblje prošle godine ostvario porast broja noćenja od čak 50 posto.</p>
<p style="text-align: justify;">
Prema podacima zagrebačke turističke zajednice, u proteklih mjesec i pol ostvareno je 120.000 dolazaka i 230.000 noćenja. Vlasnicima štandova na Zrinjevcu, čini se, turisti su donijeli dobru zaradu. Ipak, naglašavaju kako imaju velike troškove te da je za uspješnu poslovnu priču potrebno mnogo rada i odricanja.</p>
<p style="text-align: justify;">
Povećanju broja gostiju pridonio je i bogatiji sadržaj. Zbog Adventa, Croatia Music Week festivala, Snježne kraljice te utrke skijaških legendi produljio se boravak turista - koji sada u prosjeku u gradu ostaju dva dana.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Hina)</p>
Priopćenja