<p style="text-align: justify;">
McDonald's nastoji usmjeriti svoje globalno poslovanje te promijeniti vlasničku strukturu, a model franšizinga čini bitan dio tog plana.</p>
<p style="text-align: justify;">
Američki lanac restorana brze hrane McDonald's prodao je 80 posto svog poslovanja u Kini i Hong Kongu, što je dio plana davanja u franšizu većeg broja restorana širom svijeta.</p>
<p style="text-align: justify;">
Kineska državna investicijska grupa Citic i američki investicijski fond Carlyle Group preuzet će to poslovanje McDonald'sa u Kini u transakciji vrijednoj 2,1 milijardu dolara.</p>
<p style="text-align: justify;">
McDonald's posjeduje i vodi poslovanje u oko 65 posto od svojih 2.000 restorana u Kini. Franšiza im omogućava da uzmu dio zarade, dok su troškovi poslovanja na nositelju franšize.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja