Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

HTZ u kampanju za šest europskih tržišta ulaže 15 milijuna kuna

<p style="text-align: justify;"> Croatia Feeds - online priče koje će privući Britance, Nijemce, &Scaron;veđane, Francuze, &Scaron;vicarce i Nizozemce<strong><em>.</em></strong> Hrvatska postaje sve privlačnijom turističkom destinacijom i izvan ljetnih mjeseci, pokazuju podaci Hrvatske turističke zajednice (HTZ) koji sugeriraju porast broja noćenja u prosincu 2016., ali i ukupne potro&scaron;nje gostiju u odnosu na godinu ranije. &nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Naime, radi se o 667,4 tisuće noćenja ili 140 tisuća ljudi vi&scaron;e nego lani, od čega je samo u Zagrebu ostvareno 167 tisuća noćenja, nakon čega slijedi &nbsp;Kvarner sa 112 tisuća noćenja, Istra sa 107 tisuća noćenja, Splitsko-dalmatinska sa 59 tisuća noćenja te Dubrovačko-neretvanska županija koja je u prosincu zabilježila 55 tisuća turističkih noćenja.&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja