Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

„Made in Germany“ istisnuo „Swissness“

<p style="text-align: justify;"> Studija &quot;Swissness Worldwide 2016&quot; sveučili&scaron;ta u St.Gallenu do&scaron;la je do zaključka da je imidž otvorene &Scaron;vicarske, unatoč prihvaćanju ograničenja useljavanja tzv.&nbsp; &bdquo;Masseneinwanderungsinitiative&ldquo;, ostao neokrnjen. &Scaron;vicarska je sinonim za rad i pouzdanost. Posebno se to cijeni u Kini, Indiji, Rusiji i Brazilu &ndash; gdje živi oko 40 posto svjetskog stanovni&scaron;tva. Potro&scaron;ači su, prema studiji, spremni za &scaron;vicarske proizvode platiti u prosjeku 40 posto vi&scaron;u cijenu.</p> <p style="text-align: justify;"> Strani potro&scaron;ači spremni su za &scaron;vicarske satove platiti dvostruku cijenu, 50 posto vi&scaron;e za &scaron;vicarski sir i kozmetiku i 7 posto vi&scaron;e za skija&scaron;ki odmor.</p> <p style="text-align: justify;"> Isto tako i domaći potro&scaron;ači&nbsp; su spremni za proizvode sa &scaron;vicarskim križem posegnuti dublje u džep. Oni su npr. za &scaron;vicarske kekse spremni platiti&nbsp; 6 posto vi&scaron;e nego za strane.</p> <p style="text-align: justify;"> Ipak, 7.900 potro&scaron;ača ispitanih od strane sveučili&scaron;ta u St.Gallenu i marketin&scaron;ke agencije Jung iz Matt/Limmata ocjenjuje njemačke proizvode ne&scaron;to bolje od &scaron;vicarskih.&nbsp;Time je Swissness ( made in Swizerland op.p.) prvi puta od provođenja ispitivanja 2008.g. potisnut s prvog mjesta.</p> <p style="text-align: justify;"> Autori studije savjetuju &scaron;vicarskim tvrtkama investicije u inovacije, kako bi spriječili daljnji pad. Od iduće godine će se zakonom definirati, kako visok mora biti &scaron;vicarski udio u nekom proizvodu&nbsp; (sastojci, istraživanje i proizvodnja) da bi se mogao označiti kao &scaron;vicarski.</p>

Priopćenja