Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Stručnjaci suglasni: Vrijeme halal turizma tek dolazi

<p style="text-align: justify;"> Drugi dan World Halal Day-a koji se održava do 4. studenog u Opatiji bio je posvećen halal turizmu. Održani su paneli Halal turističko trži&scaron;te &ndash; trendovi i mogućnosti, Strategije u razvoju halal putničkih destinacija i Povezanost između halal proizvoda i razvoja halal turizma.</p> <p style="text-align: justify;"> Istaknuta je potreba regionalne suradnje i izgradnje jedinstvenog halal branda. Nagla&scaron;ena je i nužnost razvoja svijesti potro&scaron;ača kako halal proizvodi i usluge nisu namijenjeni isključivo muslimanima, već svim ljudima koji teže konzumaciji zdravije pripremljenih prehrambenih proizvoda, kao i onih vezanih uz kozmetiku i farmaciju. Zbog povećanog broja turista iz islamskog svijeta u zemljama regije, očekuje se značajan porast halal certificiranih hotela i ugostiteljskih objekata.</p> <p style="text-align: justify;"> Tijekom izlaganja, vlasnik Na&scaron;e klasje d.o.o. koja halal certifikat ima od 2008. godine, Zoran &Scaron;imunić istaknuo je kako halal certificirane proizvode potro&scaron;ači percipiraju kao one visokog standarda kvalitete. Zvonko Hladnik iz Milla halal cosmetics rekao je da njegova tvrtka izvozi halal proizvode u 12 država svijeta, najvi&scaron;e u Rusiju. Prepoznao je halal trži&scaron;te kao ni&scaron;u koja krije ogroman potencijal i čije vrijeme tek dolazi zbog čega je svoju proizvodnju i ranije orijentiranu na visok nivo kvalitete, usmjerio prema rastućem halal trži&scaron;tu.</p> <p style="text-align: justify;"> Zadnji dan World Halal Day-a, 4. studenog, bit će posvećen islamskim financijama i bankarstvu.</p>

Priopćenja