<p style="text-align: justify;">
Stanje na naftnom tržištu potpuno je zakočilo brodograđevni sektor, a situaciju najbolje oslikava brojka od tek 321 broda čija je gradnja naručena u ovoj godini.</p>
<p style="text-align: justify;">
To je 74 posto manje ugovorenih brodova u odnosu na lani, kada je ugovoreno bilo 1617 brodova, dok je u posljednjoj godini s pozitivnim trendovima 2007. naručeno bilo više od 5,5 tisuća. Do kraja ove godine očekivanja su da bi se broj ugovorenih brodova mogao popeti do 450, no optimizma u brodogradilištima manjka, jer nema naznaka zaustavljanja pada vozarina i cijena novogradnji.</p>
<p style="text-align: justify;">
Negativne trendove ne mogu više pratiti ni najveće brodograđevne zemlje, pa se u Kini gasi sve veći broj škverova, a MMF je upravo iznio procjene da će restrukturiranje južnokorejske brodogradnje stajati tamošnje porezne obveznike 27 milijardi USD.</p>
<p style="text-align: justify;">
Hrvatska brodogradilišta imaju popunjene knjige narudžbi, ali samo Uljaniku manjka 1500 radnika.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja