Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Podravka: Žito najveći generator rasta prodaje

<p style="text-align: justify;"> Grupa Podravka je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 142,2 milijuna kuna, &scaron;to je rast od 8,6 posto u odnosu na isto razdoblje lani, izvijestili su u utorak iz koprivničke prehrambene tvrtke. Prihodi od prodaje Grupe porasli su za 23 posto i iznosili su 3,03 milijarde kuna.</p> <p style="text-align: justify;"> Strate&scaron;ko poslovno područje Prehrana ostvarilo je prihode od prodaje u iznosu od 2,46 milijardi kuna, &scaron;to je porast od 30 posto. Rast se, kako se navodi, velikim dijelom pripisuje konsolidaciji Grupe Žito. Prihodi od prodaje vlastitih marki proizvoda unutar Strate&scaron;kog poslovnog područja Prehrana porasli su za 25 posto.</p> <p style="text-align: justify;"> Prihodi od prodaje drugog Strate&scaron;kog poslovnog područja Farmaceutika iznosili su 565,6 milijun kuna te su u odnosu na isto pro&scaron;logodi&scaron;nje razdoblje, usprkos negativnom utjecaju tečajnih razlika, ostvarili rast. Bez utjecaja tečajnih razlika, segment Farmaceutike bi ostvario rast prihoda od 3,5 posto. Vlastite marke proizvoda u okviru toga strate&scaron;kog poslovnog područja ostvarile su rast prihoda od 5,2 posto, ponajvi&scaron;e uslijed &scaron;irenja poslovne suradnje na trži&scaron;tu Rusije.</p>

Priopćenja