<p style="text-align: justify;">
Podravka je po ostvarenom prihodu do 2007. godine držala lidersku poziciju među konkurencijom u prehrambenom sektoru. Godine koje su uslijedile prošle su bez većih inicijativa, sve do 2015. kada su se projekti počeli nizati kao na tvorničkoj traci.</p>
<p style="text-align: justify;">
Pokrenuta je gradnja dviju tvornica Belupa ukupne vrijednosti 51 milijun eura, što je bila najveća greenfield investicija u državi, u portfelj je stavljena slovenska prehrambena tvrtka Žito, uspješno je provedena dokapitalizacija kompanije uključivanjem i radničkog dioničarstva te završen višegodišnji projekt organizacijsko-kadrovskog restrukturiranja.</p>
<p style="text-align: justify;">
Predsjednik Uprave Zvonimir Mršić tvrdi da Podravka neće biti samo najbolja kompanija u Hrvatskoj, već će uskoro izrasti u snažnog internacionalnog igrača koji će poslovati globalno, a zadržat će sjedište u Hrvatskoj. Ne žele, kaže, nositi oznaku regionalno najveće kompanije, ambicije koprivničkog prehrambenog diva streme visoko, a voljni su, ističe Mršić, i za suradnju s ostalim ovdašnjim kompanijama iz prehrambenog resora kako bi zajedno osvajali i jačali pozicije na novim tržištima. Već danas su, podsjeća, prisutni na više tržišta od svih domaćih kompanija, poznaju ta tržišta i na njima imaju izgrađenu infrastrukturu.</p>
<p style="text-align: justify;">
Fokus su usmjerili na svjetske regije, za svaku su razvili specifičnu strategiju i proizvode. Uz Adria regiju, Australiju i Ameriku okreću se više nekim područjima Azije i Afrike zbog čega su lani otvorili i tri nova hub-a, Peking, Dubai i Tanzaniju.</p>
<p style="text-align: justify;">
Kada je riječ o tržištima Podravke, sve četiri regije ostvarile su povećanje prihoda od prodaje. Najveći rast zabilježila je regija Rusije, ZND-a i Baltika, i to 68,2 posto, uz podjednak doprinos prehrane i farmaceutike.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja