Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Predsezona uspješna, posezona bi mogla biti još bolja nego lani

<p style="text-align: justify;"> Za putničke agencije ovogodi&scaron;nja predsezona bila je ne&scaron;to uspje&scaron;nija od lanjske, a jo&scaron; bolja bi mogla biti posezona, kaže predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Boris Žgomba, ističući da u glavnoj sezoni, zbog slabih mogućnosti investiranja i nedostatka kapaciteta, agencije ne mogu bitnije povećavati promet.</p> <p style="text-align: justify;"> Prema podacima DZS-a, u prvih &scaron;est mjeseci ove godine organizirano je u RH do&scaron;lo tek ne&scaron;to manje turista nego onih koji su dolazili individualno. Organizirano je do&scaron;lo 46,7 posto, a individualno 53,3 posto od ukupnih 4,5 milijuna turista u prvih &scaron;est mjeseci ove godine.</p> <p style="text-align: justify;"> Najavljujući da zasad predstojeća posezona u Hrvatskoj za agencije, kao i ukupni turizam, izgleda odlično, pogotovo rujan i listopad, Žgomba ističe da u pred i posezoni, kada se smanjuje intenzitet individualnih dolazaka i noćenja turista te povećava kongresni segment, agencije imaju najvi&scaron;e posla, i nerijetko su i među glavnim kreatorima turističkog prometa u tim razdobljima za brojne destinacije i smje&scaron;tajne objekte.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja