<p style="text-align: justify;">
Za putničke agencije ovogodišnja predsezona bila je nešto uspješnija od lanjske, a još bolja bi mogla biti posezona, kaže predsjednik Udruge hrvatskih putničkih agencija Boris Žgomba, ističući da u glavnoj sezoni, zbog slabih mogućnosti investiranja i nedostatka kapaciteta, agencije ne mogu bitnije povećavati promet.</p>
<p style="text-align: justify;">
Prema podacima DZS-a, u prvih šest mjeseci ove godine organizirano je u RH došlo tek nešto manje turista nego onih koji su dolazili individualno. Organizirano je došlo 46,7 posto, a individualno 53,3 posto od ukupnih 4,5 milijuna turista u prvih šest mjeseci ove godine.</p>
<p style="text-align: justify;">
Najavljujući da zasad predstojeća posezona u Hrvatskoj za agencije, kao i ukupni turizam, izgleda odlično, pogotovo rujan i listopad, Žgomba ističe da u pred i posezoni, kada se smanjuje intenzitet individualnih dolazaka i noćenja turista te povećava kongresni segment, agencije imaju najviše posla, i nerijetko su i među glavnim kreatorima turističkog prometa u tim razdobljima za brojne destinacije i smještajne objekte.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja