<p>
Preuzimanjem konkurentske tvrtke Posbus, njemački autobusni operater FlixBus preuzeo je više od 80 posto njemačkog tržišta autobusnog prijevoza. Preuzimanjem je nastavljen trend gašenja manjih poduzetnika u ovoj branši, koji se zbog prevelikog konkurentskog pritiska ne uspijevaju održati. Iako je korištenje autobusnog međugradskog prijevoza u porastu, u međugradskom prijevozu u Njemačkoj putnici još uvijek duplo više koriste prijevoz željeznicom (podaci iz 2015.), a u konkurenciji su i ponude jeftinih letova na međugradskim linijama. Stoga je prisutno mišljenje da nakon ovog preuzimanja FlixBus barem kratkoročno neće povećavati cijene prijevoza i tako koristiti svoj dominantan položaj na tržištu. U srednjoročnom razdoblju je ipak realno očekivati povećanje cijena. U slučaju preuzimanja tvrtke Postbus nisu postojale pretpostavke za uključivanje savezne institucije nadležne za nadzor konkurentnosti (Bundeskartellamt) u postupak, budući da su prihodi obje tvrtke niži od pragova koji su trenutno važeći u njemačkim propisima za zaštitu tržišnog natjecanja.</p>
<p>
(Der Spiegel)</p>
Priopćenja