Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Dokazali su da se u krizi može uzletjeti, slijedi nova ekspanzija

<p style="text-align: justify;"> Samo u Europi godi&scaron;nja prodaja namje&scaron;taja dosegnula je 100 milijardi eura i neupitno je da proizvođači &ldquo;ratuju&rdquo; kako bi svojim brendovima osigurali &scaron;to isplativiji plasman. Da i Hrvatska u toj utakmici ima dobru postavu dokazuje i Prima grupa u čijem je sastavu čak 8 tvornica koje proizvode namje&scaron;taj za dvije vlastite maloprodajne mreže, u Hrvatskoj i Makedoniji, ali i maloprodajne lance u Europi. O snazi brenda dovoljno govori podatak da u inozemstvo odlazi 30 posto proizvodnje, ali i činjenica da su u krizi, uspjeli ne samo preživjeti, već i ostvariti dvoznamenkast rast. &ldquo;Iako je bilo izuzetno turbulentno za cjelokupno hrvatsko gospodarstvo, Prima grupa je uspijevala ostvarivati odlične rezultate i na domaćem i na izvoznim trži&scaron;tima. Vjerujemo da tajna leži u strate&scaron;kom poslovnom modelu koji nas diferencira u odnosu na konkurente. Prima grupa je potpuno vertikalno integriran sustav &scaron;to je u segmentu namje&scaron;taja rijetkost i u svjetskim razmjerima. U svojim rukama držimo cijeli proces, od ideje i dizajna, preko proizvodnje do isporuke i montaže&rdquo;, otkrivaju u kompaniji koja sama proizvodi vi&scaron;e od 90 posto proizvoda koje nudi u svojim salonima. Ne libe se priznati da takav poslovni model sa sobom nosi i brojne opasnosti, no uvjeravaju da im je, s druge strane, pružio mogućnost brže reakcije i bolje kontrole. &ldquo;A to se pokazalo ključnim za uspjeh&rdquo;, tvrde.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja