Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Kliman: posebnim proizvodima istaknuti se na turističkom tržištu

<p style="text-align: justify;"> Ambicija&nbsp;Hrvatske je da uđe među 20 najkonkurentnijih turističkih destinacija, a za to treba stvarati posebne proizvode i na taj se način istaknuti na trži&scaron;tu, poručio je u srijedu&nbsp;ministar turizma Anton Kliman otvarajući &quot;Destinacijski forum Zadar 2016.&quot; kojemu je glavna tema&nbsp;brendiranje i komunikacija.&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> &quot;Turizam nisu vi&scaron;e samo sunce i more. Gosti danas traže drukčiji, autentični događaj. Kako bismo održali korak s konkurencijom i na nekim trži&scaron;tima bili prvi, moramo se promovirati ciljano i efikasno, odnosno promovirati na&scaron;e turističke proizvode koji su traženi na tim trži&scaron;tima. Upravo je zato ključ razvoja hrvatskoga turizma destinacijski menadžment. Svaka destinacija u Hrvatskoj dio je cjelovite turističke priče koja je raznolika, bogata i koja može privući različite segmente trži&scaron;ta za goste različitih potreba&quot;, istaknuo je Kliman.&nbsp;</p> <p style="text-align: justify;"> Podsjetio je i kako Strategija&nbsp;razvoja hrvatskog turizma do 2020. predviđa pobolj&scaron;anja efikasnosti destinacijskog upravljanja na lokalnoj i regionalnoj razini te koordinacije nacionalne turističke politike s razvojem destinacijskih proizvoda.</p> <p style="text-align: justify;"> &quot;Hrvatska se odnedavno promovira kao destinacija koja je puna života, privlačna cijele godine i to predstavlja odličnu platformu i marketin&scaron;ku podr&scaron;ku za razvoj destinacija, upravo u skladu s tim ciljevima i konceptu, naglasio je&nbsp;Kliman.</p> <p style="text-align: justify;"> (Hina)</p>

Priopćenja