Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

U digitalizaciju će se do 2020. uložiti 907 milijardi dolara

<p style="text-align: justify;"> U svega četiri godine poduzeća u svijetu uložit će vrtoglavih 900 milijardi dolara u digitalizaciju kako bi se uključile u četvrtu industrijsku revoluciju, stoji u istraživanju konzultantske kuće PwC. Istraživanju je provedeno od studenog 2015. do siječnja ove godine, a u njemu je sudjelovalo preko 2000 vi&scaron;ih izvr&scaron;nih direktora iz industrijskih proizvodnih poduzeća u 26 zemalja.</p> <p style="text-align: justify;"> Rezultati pokazuju kako otprilike trećina poduzeća već ocjenjuje svoju razinu digitaliziranosti kao visoku, a očekuje se da će ta brojka u prosjeku porasti sa 33 posto na 72 posto u sljedećih pet godina. Poduzeća diljem svijeta žele na godi&scaron;njoj razini uložiti otprilike pet posto svog prihoda od digitalne prodaje na digitalizaciju. Sudeći po ispitanim gospodarskim sektorima, taj udjel prihoda od digitalne prodaje jednak je ulaganju od 907 milijardi dolara. Veliki dio tih ulaganja bit će usmjeren na digitalne tehnologije, kao &scaron;to su senzori ili uređaji za povezivanje, te na softver i aplikacije, kao &scaron;to su sustavi za upravljanje proizvodnjom. Poduzeća ulažu i u osposobljavanje zaposlenika i potiču potrebne organizacijske promjene. Vi&scaron;e od polovice tih poduzeća pretpostavlja da će amortizirati taj tro&scaron;ak u roku od dvije godine.</p> <p style="text-align: justify;"> Menadžeri u istraživanju procijenili su da će se tijekom prijelaza tro&scaron;kovi smanjivati u prosjeku 3,6 posto godi&scaron;nje, a prihodi povećavati u prosjeku 2,9 posto. U apsolutnim vrijednostima, riječ je o 421 milijardi dolara u&scaron;teda i istodobnom povećanju prihoda od 493 milijarde dolara. &quot;Poduzeća očekuju da će digitalizacija donijeti ogromne koristi i shodno tome ulažu velike iznose. Na&scaron;e je istraživanje pokazalo da se taj prijelaz događa u svim ispitanim zemljama u jednakoj mjeri, a ne samo u industrijaliziranim zemljama&quot; rekao je Reinhard Geissbauer, partner u Strategy&amp;, koji je dio PwC-ove mreže u Njemačkoj.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja