Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Pad prodaje žestokih alkoholnih pića

<p style="text-align: justify;"> Prema izvje&scaron;ću iz Hannovera, Nijemci žive sve zdravijim životom. Bave se vi&scaron;e sportom, kupuju bio proizvode, paze na prehranu i piju manje žestokih pića. &Scaron;to je dobro za zdravlje predstavlja problem industriji žestokih alkoholnih pića. Čista proizvodnja o&scaron;trih alkoholnih pića stagnira već godinama. Podaci Saveznog udruženja proizvođača i uvoznika alkohola kažu za 2014., da je proizvedeno 506 miliona boca žestokih pića, 15 milijuna manje nego prethodne godine. J&auml;germeister i slični proizvođači moraju razvijati nove strategije te se vi&scaron;e koncentriraju na svježe voćne sokove i bezalkoholna pića. Npr. Berentzen je sa svojim Citrocasa svježim sokom, u 2015., imao 17 miliona eura prometa. Istraživanja pokazuju da je konzumacija o&scaron;trog alkohola prisutnija u starijoj generaciji, te u ruralnim krajevima.</p>

Priopćenja