<p style="text-align: justify;">
Turistička ponuda i potražnja sve je raznolikija i specifičnija, tržište se ubrzano diverzificira, a noviji, važan segment turističke ponude je turizam prilagođen muslimanskim gostima. Novosti s toga tržišta mogle su se čuti na 2. međunarodnoj halal konferenciji održanoj u gradu Konya u Turskoj.</p>
<p style="text-align: justify;">
Akcent je stavljen na halal destinacije u usponu među kojima su Turska, Indonezija i Malezija, a i destinacije na prostoru Jugoistočne Europe. Tu regiju predstavlja turistička agencija Adriaday iz Opatije, jedna od pet agencija u Hrvatskoj s halal certifikatom. Nasrin El Gharni, iz Travel Agency Adriaday iz Opatije, kazao je kako su na konferenciji predstavili svoj brend Halal Friendly Holidays, specijalizirane ture za muslimanske goste u destinacijama na prostoru Hrvatske i okolnih zemalja.</p>
<p style="text-align: justify;">
Kompanijama iz europskih zemalja, koje imaju izvrstan potencijal za širenje upravo u ovom sektoru turizma, među kojima je i Hrvatska, pružene su informacije o certificiranju te marketinškim aktivnostima vezanim uz širenje svijesti o potencijalu i vrijednosti tržišta. Hrvatska se sve više kreće u ovom smjeru, to potvrđuje organiziranje World Halal Day manifestacije, koja će se održati u studenom u Opatiji. Osim toga podršku sudjelovanja u konferenciji pružile su Hrvatska turistička zajednica i brojne udruge vezane uz turizam i ugostiteljstvo iz Hrvatske i zemalja u okruženju, ističe El Gharni.</p>
<p style="text-align: justify;">
Budući da je riječ o tržištu koje ima 150 milijuna turista godišnje, za Hrvatsku, koja je jedna od hit turističkih zemalja svijeta, to je tržište itekako primamljivo. Već sad su najavljene i sljedeće konferencije istog organizatora, koje će se održati 2017. u Kataru i Turskoj, a 2018. U Južnoafričkoj Republici, Kataru, Indiji i Turskoj, što su sve ciljana tržišta za hrvatske destinacije.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Glas Slavonije)</p>
Priopćenja