Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Halal turizam - izvrsna prilika za Hrvatsku

<p style="text-align: justify;"> Turistička ponuda i potražnja sve je raznolikija i specifičnija, trži&scaron;te se ubrzano diverzificira, a noviji, važan segment turističke ponude je turizam prilagođen muslimanskim gostima. Novosti s toga trži&scaron;ta mogle su se čuti na 2. međunarodnoj halal konferenciji održanoj u gradu Konya u Turskoj.</p> <p style="text-align: justify;"> Akcent je stavljen na halal destinacije u usponu među kojima su Turska, Indonezija i Malezija, a i destinacije na prostoru Jugoistočne Europe. Tu regiju predstavlja turistička agencija Adriaday iz Opatije, jedna od pet agencija u Hrvatskoj s halal certifikatom. Nasrin El Gharni, iz Travel Agency Adriaday iz Opatije, kazao je kako su na konferenciji predstavili svoj brend Halal Friendly Holidays, specijalizirane ture za muslimanske goste u destinacijama na prostoru Hrvatske i okolnih zemalja.</p> <p style="text-align: justify;"> Kompanijama iz europskih zemalja, koje imaju izvrstan potencijal za &scaron;irenje upravo u ovom sektoru turizma, među kojima je i Hrvatska, pružene su informacije o certificiranju te marketin&scaron;kim aktivnostima vezanim uz &scaron;irenje svijesti o potencijalu i vrijednosti trži&scaron;ta. Hrvatska se sve vi&scaron;e kreće u ovom smjeru, to potvrđuje organiziranje World Halal Day manifestacije, koja će se održati u studenom u Opatiji. Osim toga podr&scaron;ku sudjelovanja u konferenciji pružile su Hrvatska turistička zajednica i brojne udruge vezane uz turizam i ugostiteljstvo iz Hrvatske i zemalja u okruženju, ističe El Gharni.</p> <p style="text-align: justify;"> Budući da je riječ o trži&scaron;tu koje ima 150 milijuna turista godi&scaron;nje, za Hrvatsku, koja je jedna od hit turističkih zemalja svijeta, to je trži&scaron;te itekako primamljivo. Već sad su najavljene i sljedeće konferencije istog organizatora, koje će se održati 2017. u Kataru i Turskoj, a 2018. U Južnoafričkoj Republici, Kataru, Indiji i Turskoj, &scaron;to su sve ciljana trži&scaron;ta za hrvatske destinacije.</p> <p style="text-align: justify;"> (Glas Slavonije)</p>

Priopćenja