Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Pounje vraća stari sjaj i priprema se za izvoz

<p> Tekstilna industrija Pounje iz Hrvatske Kostajnice svojedobno je s brendom Plavi cvijet diktirala modne trendove na trži&scaron;tima regije u asortimanu ženskog dnevnog i noćnog rublja. Predsjednik Uprave Tihomir Babić ističe kako su odlučili staru slavu vratiti suradnjom s hrvatskim dizajnerima i stoga su pokrenuli partnerski projekt s dizajnericom Marijom Cvitanović. Lani predstavljena kolekcija proizvoda pod brendom <em>Marka M vintage glamour Pounje</em> od polovice svibnja bit će dostupna u trgovinama.</p> <p> Pounje od 2013. kroz predstečajnu nagodbu nastoji rije&scaron;iti nagomilane probleme koji tvrtku sputavaju u razvoju. Taj je proces u zavr&scaron;noj fazi, nedavno je prihvaćen poslovni plan o operativnom i financijskom restrukturiranju, obja&scaron;njava Babić. Kaže kako su se konačno stekli uvjeti za kvalitetno restrukturiranje bilance. Vjerovnici su prihvatili otpis trećine potraživanja, druga trećina obveza bit će rije&scaron;ena kroz nekretnine, &scaron;to je dogovoreno s bankarima. Za ostatak dugova, a riječ je o obvezama u visini oko sedam milijuna kuna, dogovoreno je vi&scaron;e modela uz poček od jedne do dvije godine, dok će se isplata potraživanja protegnuti kroz razdoblje od četiri do &scaron;est godina.&nbsp;</p> <p> &quot;Time nam zaduženost pada ispod 30 posto i vi&scaron;e nemamo nikakvih kratkoročnih potraživanja&quot;, ističe prvi čovjek Pounja. Ovakav rasplet, obja&scaron;njava, otvara tvrtki prostor za nove velike planove i uspje&scaron;niji razvoj proizvodnje te jo&scaron; snažnije brendiranje asortimana. Pounje, dodaje, izvozi u Sloveniju, BiH i Makedoniju, a nakon kraće stanke uskoro se vraća i na trži&scaron;te Srbije, koje izvrsno prihvaća ukupan asortiman iz njihove ponude.&nbsp; Usto, dodaje, sustav veleprodaje već nadograđuju vlastitom mrežom trgovina. Zasad su dvije otvorene u Zagrebu i jedna u staroj jezgri Dubrovnika, a u planu je uskoro i otvaranje trgovine u Splitu.&nbsp;&nbsp;</p> <p> Pounje je 2015. zaključilo sa 9,19 milijuna kuna prihoda i 1,5 milijuna kuna gubitka, no minus je 18 posto manji nego u 2014. Prvi kvartal 2016. donio je 1,92 milijuna kuna prihoda, uz iskazani gubitak od 438 tisuća kuna, dok je u istom razdoblju godinu prije minus iznosio 727 tisuća kuna. U tvrtki radi 78 zaposlenika, no s obzirom na to da prodaja raste vi&scaron;e nego prethodnih godina, u Pounju planiraju povećati broj radnika.</p> <p> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja