Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Iznimno uspješan hrvatski brend - Sheriff&Cherry

<p style="text-align: justify;"> Genijalac iz Rovinja Mauro Massarotto već godinama svojim modelima sunčanih naočala živih boja brenda Sheriff&amp;Cherry odu&scaron;evljava brojne velike zvijezde dana&scaron;njice. A nakon &scaron;to je u Londonu i New Yorku pro&scaron;li tjedan odradio medijsku prezentaciju svoje kolekcije za 2017., preksinoć je u Zagrebu otvorio i svoj privremeni Pop Up Store, gdje je hrvatskoj publici prvi put predstavljena najnovija kolekcija ovog iznimno uspje&scaron;nog hrvatskog brenda.</p> <p style="text-align: justify;"> Otvorenje dućana nisu propustili brojni poznati posjetitelji, a najveće odu&scaron;evljenje izazvao je model Ibiza, koji jo&scaron; nazivaju i &ldquo;maska&rdquo;, a koji je nedavno na stranicama australskog Voguea proslavila svjetski top-model Lara Stone u modnom prilogu slavnog fotografa Marija Testina, nastalom na poznatoj australskoj plaži Bondi Beach. Taj se &ldquo;vrući&rdquo; model, osim u Zagrebu, prodaje jo&scaron; samo u New Yorku i Hong Kongu.</p> <p style="text-align: justify;"> Massarottu popularne naočale donose i respektabilnu dobit, koja je preklani dosegnula 413 tisuća kuna, a godinu dana ranije na njima je zaradio 891 tisuću kuna, otkrivaju poslovni rezultati njegove kompanije. U pet godina, od 2010. zaključno sa 2014., zaradio je 1,5 milijuna kuna.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja