Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Europski turistički sajam Destination Europe

<p style="text-align: justify;"> U Jakarti je 9. i 10. travnja 2016. godine, u organizaciji Delegacije EU u Republici Indoneziji (RI) i veleposlanstava zemalja EU u RI, održan europski turistički sajam Destination Europe. Navedeni sajam oti&scaron;ao je dalje od tradicionalnih turističkih sajmova uz predočenje impresivnih raznolikosti koje Europa ima za ponuditi u smislu kulture, tradicije i načina života. Uz sve države članice akreditirane u RI, koje su predstavile svoje turističke potencijale, svoje ponude su predstavile i vodeće aviokompanije (Lufthansa, KLM, Turkish Airlines, Air France, Garuda) te turističke agencije iz Indonezije i Europe.</p> <p style="text-align: justify;"> Svečano otvaranje sajma uveličale su svojom nazočno&scaron;ću ministrica vanjskih poslova RI Retno Marsudi te visoka predstavnica EU-a za vanjsku i sigurnosnu politiku Federica Mogherini, koja je bila u službenom posjetu Indoneziji. Nazočili su i veleposlanici EU, predstavnici veleposlanstava, turističkih zajednica, agencija, aviokompanija te indonezijski dužnosnici.</p> <p style="text-align: justify;"> Veleposlanstvo Republike Hrvatske Jakarta je sudjelovanje organiziralo uz podr&scaron;ku TZ Grada Zagreba te turističke agencije Happytours iz Pule, koja svoje predstavni&scaron;tvo ima i u Kuala Lumpuru i Shanghaiju. U sklopu turističkog sajma, predstavnik Happytours-a Travis Wong je održao prezentaciju hrvatske turističke ponude. Djelatnici Veleposlanstva RH Jakarta su hrvatski &scaron;tand ukrasili plakatima HTZ te su prikazivani promidžbeni filmovi HTZ-a i TZ Grada Zagreba. Hrvatski &scaron;tand je privukao veliku pozornost ne samo domaćih, nego i stranih posjetitelja. Veleposlanstvo RH Jakarta je za tu prigodu pripremilo poklone s navijačkim kapama, &scaron;alovima, privjescima i olovkama, a glavna nagrada je bila &scaron;estinski ki&scaron;obran s licitarskim srcem.</p> <p style="text-align: justify;"> Na sredi&scaron;njem ekranu dvorane također su se, tijekom dvodnevnog održavanja sajma, prikazivali promidžbeni filmovi turističkih zajednica zemalja EU i HTZ, dok su se na pozornici izmjenjivali razni izvođač,i predstavljajući Europu kao turističku i kulturnu destinaciju (pjevanjem, kulinarstvom, plesom i raznim prezentacijama).</p>

Priopćenja