Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Za promidžbu vina na trećim tržištima

<p style="text-align: justify;"> Agencija za plaćanja u poljoprivredi, ribarstvu i ruralnom razvoju isplatila je na osnovi odobrenih sredstava iz Vinske omotnice za projekte, u sklopu mjere Promidžba vina na trži&scaron;tima trećih zemalja u razdoblju od 01. siječnja do 06. travnja ove godine, potporu u iznosu od 758,3 tisuće kuna iz sredstava Europske unije i 454,98 tisuća kuna državnog proračuna, odnosno ukupno 1,2 milijuna kuna. Potporu su dobili tvrtka Jako vino, u iznosu od 61,5 tisuća kuna za projekt Promidžba vina na trži&scaron;tu SAD-a, Udruga vinara i vinogradara Erdut-Podunavlje, u iznosu od 71,8 tisuća kuna za projekt Promidžba vina na trži&scaron;tu Srbije, Hrvatska gospodarska komora (HGK) 554,6 tisuća kuna za promidžbu vina na trži&scaron;tu Srbije te Kutjevo 525,3 tisuće kuna za projekt Promidžba vina na trži&scaron;tu Bosne i Hercegovine. Osnovni cilj mjere, kako navode iz Agencije, je povećanje promidžbe hrvatskih vina na trži&scaron;tima trećih zemalja te povećanje prodaje hrvatskih vina na tim trži&scaron;tima.</p> <p style="text-align: justify;"> Mjera uključuje brojne promotivne aktivnosti u cilju pronalaženja novih potro&scaron;ača, povećanja imidža, prepoznatljivosti, prodaje i potro&scaron;nje hrvatskih vina sa za&scaron;tićenom oznakom izvornosti i vina sa oznakom sorte. Najmanji iznos potpore je 3.000 eura, a najveći 160.000 eura (od toga 100.000 eura iz sredstava EU i 60.000 eura iz državnog proračuna Republike Hrvatske).</p> <p style="text-align: justify;"> (Hina)</p>

Priopćenja