<p style="text-align: justify;">
Aleksandar Jelić iz tvrtke Promo-Metal vidi Višegradsko tržište kao veliki izazov i prvoklasnu priliku. Smatra kako je to tržište veliki izazov, iako bi se suočili s tržištem zemalja koje već imaju vlastite brendove specijaliziranog posuđa i proizvoda za kućanstvo. Uspjeh na tržištu ovisi o fokusiranju na trenutne potrebe i prepoznavanju prave prilike, smatra Jelić.</p>
<p style="text-align: justify;">
Ulazak Hrvatske u Europsku uniju u prvom je redu omogućio izlazak hrvatskih proizvoda na zajedničko tržište, od čega bi koristi trebala imati svaka industrija. No, u pojedinim segmentima, poput onog na koji je orijentirana tvrtka Promo-Metal, problematičnom bi se mogla pokazati prisutna konkurencija. Ulazak tvrtke na takvo tržište neminovno podrazumijeva i dodatne investicije te određeno vremensko razdoblje prilagodbe.</p>
<p style="text-align: justify;">
Do sada je tvrtka uglavnom bila orijentirana na izvoz u skandinavske zemlje, naglasio je Jelić, dodajući kako to nipošto ne znači da će se preskočiti razmotriti i ovu priliku.</p>
<p style="text-align: justify;">
Govoreći o razlozima zašto se to tržište tek sada pokazalo aktualnim, iako je riječ o zemljama koje su i geografski i kulturološki bliske, Jelić smatra kako je vjerojatno tek sada u poduzetničku svijest dozvana činjenica da u Europskoj uniji zaista postoje raznolika tržišta i da se u izvozu ne mora fokusirati uvijek na iste ciljeve.</p>
<p style="text-align: justify;">
(Poslovni dnevnik)</p>
Priopćenja