Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Potencijali tržišta Višegradske skupine

<p style="text-align: justify;"> Aleksandar Jelić iz tvrtke Promo-Metal vidi Vi&scaron;egradsko trži&scaron;te kao veliki izazov i prvoklasnu priliku. Smatra kako je to trži&scaron;te veliki izazov, iako bi se suočili s trži&scaron;tem zemalja koje već imaju vlastite brendove specijaliziranog posuđa i proizvoda za kućanstvo. Uspjeh na trži&scaron;tu ovisi o fokusiranju na trenutne potrebe i prepoznavanju prave prilike, smatra Jelić.</p> <p style="text-align: justify;"> Ulazak Hrvatske u Europsku uniju u prvom je redu omogućio izlazak hrvatskih proizvoda na zajedničko trži&scaron;te, od čega bi koristi trebala imati svaka industrija. No, u pojedinim segmentima, poput onog na koji je orijentirana tvrtka Promo-Metal, problematičnom bi se mogla pokazati prisutna konkurencija. Ulazak tvrtke na takvo trži&scaron;te neminovno podrazumijeva i dodatne investicije te određeno vremensko razdoblje prilagodbe.</p> <p style="text-align: justify;"> Do sada je tvrtka uglavnom bila orijentirana na izvoz u skandinavske zemlje, naglasio je Jelić, dodajući kako to nipo&scaron;to ne znači da će se preskočiti razmotriti i ovu priliku.</p> <p style="text-align: justify;"> Govoreći o razlozima za&scaron;to se to trži&scaron;te tek sada pokazalo aktualnim, iako je riječ o zemljama koje su i geografski i kulturolo&scaron;ki bliske, Jelić smatra kako je vjerojatno tek sada u poduzetničku svijest dozvana činjenica da u Europskoj uniji zaista postoje raznolika trži&scaron;ta i da se u izvozu ne mora fokusirati uvijek na iste ciljeve.</p> <p style="text-align: justify;"> (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja