<p style="text-align: justify;">
Na HTI konferenciji u Beču koja se održavala od 3. do 5. ožujka 2016., svečano je predstavljen jedinstveni projekt promocije hrvatskog turizma kroz sve četiri sezone, 4 Seasons Croatia.</p>
<p style="text-align: justify;">
Da Hrvatska uzima jedan sasvim novi smjer u razvoju turizma potvrdila je nedavno u Beču održana šesta po redu HTI konferencija, konferencija industrije zdravstvenog turizma. Konferencija se održala u organizaciji Hrvatske gospodarske komore, hrvatske tvrtke Wellness Dalmacija i američkog MTA-a (Medical Tourism Association-a) te pod pokroviteljstvom Ministarstva turizma i Ministarstva zdravlja RH, HTZ-a i Turističkih zajednica Zagreba i Malog Lošinja. Radi se o najvećem europskom događanju posvećenom usponu tržišta zdravstvenog turizma u svijetu, koji se po prvi puta održao van granica Hrvatske. Na konferenciji se okupilo 200-tinjak sudionika i predavača iz 40 zemalja, od SAD-a do Kine, iz svih sfera poslovanja koje se naslanjaju na industriju zdravstvenog turizma. Tom je prigodom svečano predstavljen novi projekt 4 Seasons Croatia, posvećen promociji hrvatskog turizma kroz sva četiri godišnja doba, koji izdaje tvrtka Nativa media, inače izdavač već etabliranog lifestyle portala Naturala.hr. Riječ je o multimedijalnom projektu, pokrenutom potkraj prosinca 2015. godine, koji istovremeno kombinira suvremeni portal <a href="http://www.4seasonscroatia.com/">www.4seasonscroatia.com</a> koji postoji na hrvatskom i engleskom jeziku, te magazine na stranim jezicima koji se izdaju za potrebe predstavljanja zdravstvenog turizma Hrvatske na različitim tržištima.</p>
<p style="text-align: justify;">
(HGK)</p>
Priopćenja