Ministarstvo vanjskih i europskih poslova

Ledo tržišni predvodnik u zemljama Adria regije

<p style="text-align: justify;"> Ledo, vodeći hrvatski i regionalni proizvođač sladoleda i smrznute hrane uvrstio se u krug malobrojnih regionalnih kompanija na globalnoj razini koje se uspje&scaron;no nose i sa najmoćnijom svjetskom konkurencijom u segmentu sladoleda. Naime, najnovije istraživanje Euromonitora pokazalo je da Ledo, unatoč trži&scaron;nim &#39;udarima&#39; moćne konkurencije čvrsto održava visoki udjel na području cijele Adria regije. Svjetsko trži&scaron;te sladoleda i smrznutih deserata procijenjeno je na 76,4 milijarde dolara, a na njemu se jasno ističe položaj Agrokora, odnosno Leda i to na trži&scaron;tima Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Crne Gore, Makedonije i Kosova, pohvalili su se iz te kompanije.</p> <p style="text-align: justify;"> Ledo, podsjeća Dario Vrabec, predsjednik Uprave Leda, osnažuje i svoje međunarodno poslovanje, izvozeći proizvode u vi&scaron;e od 20 europskih, afričkih i azijskih zemalja. Ukupno izvoze trećinu proizvodnje na dvadesetak trži&scaron;ta, među kojima su i Ujedinjeni Arapski Emirati, Libija i Azerbajdžan. Po količinama, najvažnija izvozna trži&scaron;ta Leda su Mađarska i Slovenija, potom Norve&scaron;ka i SAD, gdje Ledo surađuje s Krogerom, drugim najvećim američkim i petim najvećim svjetskim maloprodajnim lancem. Uz Kroger, Ledo surađuje s jo&scaron; nekim velikim svjetskim kompanijama, kao &scaron;to su britanski Tesco, norve&scaron;ki Diplom Is te IFFCO Unipex Dairy iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, za koje proizvodi premium sladolede. (Poslovni dnevnik)</p>

Priopćenja